حقیقت تلخ























♥عاشق دیوونه♥

 چشامو می بندم

 نمیخوام ببینم

 نمیخوام ببینم با دیگری هستی

 میخوام خوش باشم

 میخوام با خاطراتم باشم

 میخوام باور کنم

 دوست دارم

 تو مال منی

 تو فقط منو دوست داری

 تو دروغ نمیگی

 تو فقط منو میخوای

 خودت گفتی یادته؟

 نمیخوام چشامو باز کنم

 تو خوبی نمیخوام بدی تو ببینم

 نمیخوام نامردی تو ببینم

 نمیخوام...نـــــــــــــه...نمیخوام

 تو مال منی 

 فقط مـــــــــــــن...مگه نه؟

 نمیخوام باور کنم... نــــــــه

 نمیشه...لعنتـــــــــــــــی...نمیشه...

 دارم با چشم های خودم میبینم...اخه چـــــــــرا؟

 یعنی همه حرفات دروغ بود؟

 بگو نه...خواهش می کنم بگو نه

 نگی من می میرم...می میرم

 نمیشه...اره این حقیقت...

 یه حقیقت تلـــــــــــخ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 15:16 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com